ໃນອາທິດທີ່ຜ່ານມາ The Wall Street Journal ຂອງ Facebook ກ່ຽວກັບປະເດັນການ ເກັບຂໍ້ມູນຂອງຜູ້ໃຊ້ງານຊຶ່ງມີການ ເກັບຂໍ້ມູນແທ້ແຕ່ກໍ ເປັນໂມເດລ ຂອງບໍລິສັດທີ່ໃຫ້ລູກຄ້າຫຼິ້ນຟຣີ.
Mark Zuckerberg ເຜີຍແພ່ ບົດຄວາມໃນຫົວຂໍ້ ”The Facts About Facebook” ຊຶ່ງປະເດັນ ຫຼັກຢູ່ທີ່ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ ແລະຄວາມ ຮັບຜິດຊອບຢ່າງມີຈາລິຍະທຳຂອງ Facebook ທີ່ນ້ອຍລົງໃນສາຍຕາ ຜູ້ໃຊ້ງານເນື່ອງຈາກເປົ້າໝາຍຫຼັກ ຂອງບໍລິສັດຄືງານດ້ານການໂຄສະ ນາທີ່ເຫັນວ່າທຸກວັນນີ້ໂຄສະນາ ທາງ Facebook ເກືອບຈະຕົງຕໍ່ໃຈເຮົາຢ່າງບໍ່ນ່າເຊື່ອ Zucker berg ເຜີຍວ່າ” ບໍລິສັດບໍ່ໄດ້ຂາຍ ຂໍ້ມູນຂອງຜູ້ໃຊ້ງານເຖິງແມ່ນວ່າ ຈະມີລາຍງານວ່າເຮົາຂາຍຂໍ້ມູນ ແຕ່ມັນບໍ່ແມ່ນຄວາມຈິງໃນຄວາມ ຈິງການຂາຍຂໍ້ມູນໃຫ້ບໍລິສັດອື່ນໆ ຈະຍິ່ງເຮັດໃຫ້ບໍລິສັດທັງຫຼາຍມາ ຊື້ໂຄສະນາຂອງ Facebook ນ້ອຍລົງ” ມາເລີ່ມໃນສ່ວນຂອງ ໂຄສະນາກັນກ່ອນເມື່ອຕົ້ນເດືອນ ມີລາຍງານຈາກ Pew Resear ch Center ພົບວ່າຜູ້ຄົນສ່ວນໃຫຍ່ ຍັງບໍ່ຊາບວ່າ Facebook ມີການ ເກັບຂໍ້ມູນຂອງຜູ້ໃຊ້ງານຈິງເພື່ອ ໃຫ້ໂຄສະນາຖືກສົ່ງໄດ້ຕົງເປົ້າໝາຍຫຼາຍຍິ່ງຂຶ້ນ (ແນ່ນອນວ່າ ສ້າງລາຍໄດ້ມະຫາສານ) ຈາກ ການສຳຫຼວດຜູ້ໃຊ້ງານ Facebook ຫຼາຍກວ່າ 1.000 ຄົນ (ເປັນຜູ້ໃຫຍ່) ພົບວ່າ 74% ບໍ່ຮູ້ ວ່າມີໜ້າເພຈ” Ad Preferences” ຊຶ່ງໂຄສະນາຂອງ Face book ຈະຂຶ້ນຢູ່ກັບລັກສະນະການ ໃຊ້ງານຂອງເຮົາເອງສ່ວນ 51% ບອກວ່າຕົນຮູ້ສຶກບໍ່ພໍໃຈທີ່ Facebook ເຮັດແບບນີ້ຈາກການສຳ ຫຼວດປະຈຳປີຂອງສະຖາບັນ Ponemom ພົບວ່າຜູ້ຄົນທີ່ເຊື່ອໝັ້ນໃນ Facebook ຕ່າງຜິດຫວັງກັນຫຼາຍຫຼັງຈາກມີລາຍງານຫຼຸດຂໍ້ມູນຂອງ ຜູ້ໃຊ້ງານໂດຍ Cambridge Analitica ຊຶ່ງແທ້ຈິງແລ້ວ Facebook ຮູ້ຢູ່ແລ້ວວ່າ Cambridge Analitica ໄດ້ຂໍ້ມູນຂອງຜູ້ໃຊ້ ງານໄປແຕ່ບໍ່ຄິດວ່າຈະເອົາໄປເຮັດ ຫຍັງຊຶ່ງ Financial Times ລາຍງານວ່າຫຼັງຈາກເກີດເຫດການຂໍ້ມູນຫຼຸດໃນຄັ້ງນັ້ນເຮັດໃຫ້ຄວາມນ່າເຊື່ອຖືຂອງ Facebook ທີ່ທຳອິດມີສູງເກືອບ 80% ຫຼຸດລົງ ໄປເຫຼືອບໍ່ເຖິງ 27% ໃນປີ 2017 ທີ່ຜ່ານມາຍັງມີເລື່ອງອື່ນໆຂອງ Facebook ອີກດັ່ງໃນປີ 2018 ຍັງມີລາຍງານວ່າ Facebook ໃຫ້ຂໍ້ມູນຂອງຜູ້ໃຊ້ງານກັບບໍລິສັດ ອື່ນໆຄື: Bing, Spotify, Netflix ແລະຍັງມີລາຍງານວ່າເຖິງ ແມ່ນວ່າອຸປະກອນຂອງທ່ານຈະປິດການແຊຣຕຳແໜ່ງ (Location) ແຕ່ Facebook ຍັງສາ ມາດຕິດຕາມໄດ້ຢູ່.
ທັງນີ້ເອງ Mark Zucker berg ຢ້ຳວ່າ Facebook ມີມາດຕະການການປ້ອງກັນຂໍ້ມູນທີ່ເຂັ້ມ ແຂງເພື່ອບໍ່ໃຫ້ໃຜສາມາດເຂົ້າເຖິງໄດ້.