ໃນຂະນະທີ່ການຊື້ເຄື່ອງທາງອອນລາຍກຳລັງໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຫຼາຍຂຶ້ນເລື້ອຍໆຮ້ານຂາຍສິນຄ້າຕ່າງໆກໍຕ້ອງພະຍາຍາມປັບຕົວເພື່ອຄວາມຢູ່ລອດເໝືອນກັນລວມທັງການນຳເອົາເຕັກໂນໂລຊີໃໝ່ໆມາໃຊ້ເພື່ອດຶງດູດລູກຄ້າເຂົ້າຮ່ວມເຊັ່ນ: ແວ່ນແຍງອັດສະລິຍະ.
ທ່ານຊັລວາດໍນິຊຊີວິລລອຟສະກີນັກອອກແບບແລະເຈົ້າຂອງທຸລະກິດຄົນອິຕາລີເປັນຜູ້ຄິດຄົ້ນແວ່ນແຍງອັດສະລິຍະຂຶ້ນມາ ໂດຍມີຈຸດປະສົງເພື່ອຕ້ອງການຄວາມສາມາດ ແລະສະແດງໃຫ້ລູກຄ້າໄດ້ ເຫັນຜ່ານແວ່ນແຍງໃນມູມມອງ ແບບດິຈິຕອລວ່າຊຸດໃໝ່ທີ່ລູກຄ້າ ຕ້ອງການນັ້ນເມື່ອສວມໃສ່ແລ້ວຈະດູດີປານໃດນອກຈາກນີ້ຍັງສາມາດປ່ຽນສີຊຸດນັ້ນຜ່ານຈໍສະມາດໂຟນໄດ້ອີກດ້ວຍ.
ນອກຈາກແວ່ນແຍງອັດສະລິຍະ ຫຼື Smart Mirror ນີ້ຈະຖືກອອກແບບມາເພື່ອໃຊ້ກັບຊຸດຕ່າງໆ ແລ້ວຍັງສາມາດໃຊ້ກັບເຄື່ອງສຳອາງ ແລະເຄື່ອງປະດັບຕ່າງໆໄດ້ອີກດ້ວຍ ໂດຍທີ່ລູກຄ້າບໍ່ຈຳເປັນຕ້ອງລອງທາເຄື່ອງສຳອາງ ຫຼື ລອງສວມເຄື່ອງປະດັບເຫຼົ່ານັ້ນເລີຍ.
ຖືວ່າ gimmick ໃໝ່ທີ່ຮ້ານຄ້າຕ່າງໆງັດອອກມາໃຊ້ຫຼັງຈາກສູນ ເສຍລູກຄ້າຈຳນວນຫຼາຍໃຫ້ກັບ ການຊື້ເຄື່ອງທາງອອນລາຍໃນໄລ ຍະຫຼາຍປີທີ່ຜ່ານມາ.
---------------------------
ພາບ ແລະຂ່າວຈາກ : ໜັງສືພິມເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ