ສາເຫດຂອງຄັນເລັ່ງຄ້າງ ສ່ວນຫຼາຍມັກເກີດມາຈາກຄັນເລັ່ງຕິດຢູ່ໃນພົມ ຫຼື ຢາງຮອງພື້ນຂອງ ລົດທີ່ໜາເກີນໄປ,ຄັນເລັ່ງໄຟຟ້າໃນ ສ່ວນຂອງລະບົບ Electronic ເຮັດວຽກບໍ່ປົກກະຕິເຮັດໃຫ້ລົດເກີດການເລັ່ງຂຶ້ນເຖິງແມ່ນວ່າຈະຢຽບ ເບກຢູ່ກໍຕາມວິທີການສັງເກດອາ ການຄັນເລັ່ງຄ້າງເມື່ອຢຽບຄັນເລັ່ງ ແລ້ວແປ້ນຢຽບຄັນເລັ່ງຈະຈົມໄປ ກັບພື້ນລົດ ຫຼື ຄ້າງ,ບໍ່ສາມາດຢຽບຄັນເລັ່ງຈົນຈຳໄດ້ ຫຼື ແປ້ນຢຽບຄັນ ເລັ່ງມື່ນຜິດປົກກະຕິລ້ວນແຕ່ເປັນ ສັນຍານວ່າຄັນເລັ່ງຄ້າງ. ຄັນເລັ່ງຄ້າງຢ່າມອດຈັກລົດສະນັ້ນມື້ນີ້ໃນຄໍລໍາສາລະໜ້າຮູ້ມີວິທີແກ້ບັນຫາ ດັ່ງກ່າວມາຝາກກັນຈະມີຫຍັງແນ່ນັ້ນໄປເບິ່ງພ້ອມກັນເລີຍ.
+ ທ່ານບໍ່ຄວນຕົກໃຈ, ຕັ້ງສະຕິ ແລະເຮັດຕາມຂັ້ນຕອນຕໍ່ໄປ.
+ ຫ້າມມອດຈັກລົດໃນຂະນະ ທີ່ລົດກຳລັງແລ່ນຢູ່ເພາະຈະເຮັດ ໃຫ້ພວງມາໄລລົດລ໋ອກຈົນບໍ່ສາມາດບັງຄັບທິດທາງຂອງລົດໄດ້.
+ ປ່ຽນເກຍລົດໄປເປັນເກຍວ່າງ:ການປ່ຽນເກຍລົດໄປເປັນ ເກຍວ່າງຄືການຕັດກຳລັງບໍ່ໃຫ້ຈັກ ລົດສົ່ງໄປຫາເກຍ(ຊຶ່ງເກຍກໍ່ຄື ສິ່ງທີ່ສົ່ງກຳລັງໄປຫາຕີນລົດຂອງ ທ່ານ) ເມື່ອຄັນເລັ່ງຍັງຄ້າງຢູ່ແລ້ວປ່ຽນໄປໃສ່ເກຍວ່າງຈະເຮັດໃຫ້ ຮອບຂອງເຄື່ອງຈັກສູງຂຶ້ນ.
+ ບໍ່ຄວນປ່ຽນເກຍວ່າງແລ້ວ ເບກລົດທັນທີອັນນີ້ສາມາດເຮັດໃຫ້ ເກີດອຸປະຕິເຫດ.
+ ຫາກທາງໜ້າຍັງມີລົດຫຼາຍ ແລະມີພື້ນທີ່ປອດໄພສຳລັບການຈອດລົດກໍໃຫ້ເບກຄ່ອຍໆແລ້ວແອບລົດເຂົ້າຫາແຄມທາງຈົນກວ່າຈະ ຈອດລົດໄດ້ຢ່າງປອດໄພ.
+ ເບກ ແລະພະຍາຍາມເອົາລົດ ເຂົ້າຂ້າງທາງຢ່າງປອດໄພ: ຫຼັງ ຈາກເຂົ້າເກຍວ່າງເພື່ອບໍ່ໃຫ້ຈັກລົດສົ່ງກຳລັງໄປຫາເກຍແລ້ວ.ຂັ້ນຕອນຕໍ່ໄປແມ່ນເບກແຕ່ການເບກ ນັ້ນຕ້ອງຄຳນຶງເຖິງຄວາມປອດ ໄພຮອບຕົວດ້ວຍ.
ພາບ ແລະຂາ່ວໂດຍ: ໜັງສືພິມເສດຖະກິດ-ສັງຄັມ