ມື້ນີ້ ມີຄົນສັງເກດບໍ່ວ່າ Facebook ປັບໂທນສີເຂັ້ມຂຶ້ນ
Meta ປັບ Brand Identity ຂອງ Facebook ໃໝ່ໃຊ້ສີເຂັ້ມກວ່າເກົ່າ. ພ້ອມຟອນໃຫມ່ທີ່ອອກແບບເອງ - MarketThink
ໃນມື້ນີ້, ຫຼາຍຄົນຜູ້ໃຊ້ງານ Facebook ອາດມີຄວາມຮູ້ສຶກວ່າໂລໂກ້ Facebook ທີ່ເຫັນຢູ່ໃນຫນ້າຈໍໂທລະສັບ ຫຼື ຄອມພິວເຕີຂອງຕົນເອງ ມີການປ່ຽນແປງເລັກນ້ອຍ ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, Meta ໄດ້ປະກາດວ່າ ໄດ້ມີການປັບປ່ຽນຕົວຕົນຂອງຍີ່ຫໍ້ (Brand Identity) ຂອງ Facebook ໃໝ່.
ໂດຍສິ່ງທີ່ພວກເຮົາເຫັນຄວາມແຕກຕ່າງໃນປັດຈຸບັນ ຈະມີ 4 ສ່ວນ:
- ຕົວອັກສອນ f ຂອງ Facebook ມີການປ່ຽນແປງເລັກນ້ອຍ. ຊຶ່ງມີການປັບໃຊ້ສີຟ້າໃຫມ່. ສົດໃສຫຼາຍຂຶ້ນ ເພື່ອສ້າງຄວາມສົດໃໝ່ ແລະ ສ້າງຄວາມໂດດເດັ່ນ ໃຫ້ກັບໂລໂກຕົວອັກສອນ f ຂອງ Facebook ໃຫ້ຫຼາຍຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ.
- ໂລໂກຄຳວ່າ Facebook ຖືກປ່ຽນເປັນຟອນໃໝ່. ໂດຍການປ່ຽນເປັນຟອນທີ່ເອີ້ນວ່າ Facebook Sans ຊຶ່ງ Meta ເປັນຜູ້ອອກແບບເອງ ສໍາລັບການໃຊ້ Facebook. ໂດຍສະເພາະເພື່ອໃຫ້ໂລໂກຄໍາາວ່າ Facebook ນັ້ນອ່ານງ່າຍຂຶ້ນ ແລະ ກັບກັບການອອກແບບໃນສ່ວນອື່ນໆ ຂອງເພຣດຟອມ
- ສັນຍາລັກຕ່າງໆ ຂອງປຸ່ມ Reaction. ມີການປັບສີສັນ ຂອງປຸ່ມ Reaction ໃຫ້ເຫັນໄດ້ຊັດເຈນກຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ. ໃນການສະແດງຜົນ ທຸກຂະຫນາດຂອງຟອນ
- ຊຸດສີ (Color Palette) ໄດ້ຮັບການປັບປຸງໃໝ່ ໂດຍຍັງໃຊ້ສີຟ້າ. ທີ່ເປັນເອກະລັກຂອງ Facebook ຍັງຄົງຢູ່ຄືເກົ່າ, ແຕ່ມີການປັບໂທນສີໃຫມ່. ຕັ້ງແຕ່ສີຟ້າອ່ອນ ໄປຈົນເຖິງສີຟ້າເຂັ້ມ ໂດຍເຮົາຈະເຫັນການປ່ຽນແປງໃນການອອກແບບຂອງແພຣດຟອມ Facebook ທີ່ເລີ່ມປ່ຽນໂທນສີ. ໄປໃຊ້ຊຸດສີໃໝ່ ເປັນທີ່ຮຽບຮ້ອຍແລ້ວ.
ເຖິງຢ່າງໃດກໍຕາມ, ເຖິງແມ່ນວ່າມັນເບິ່ງຄືວ່າ ການປ່ຽນແປງນີ້ໃນຕົວຕົນຂອງ Facebook ໃນຄັ້ງນີ້ ຈະເຫັນມີການປ່ຽນແປງເລັກນ້ອຍເທົ່ານັ້ນ ແຕ່ Meta ຢືນຢັນວ່າໃນອະນາຄົດພວກເຮົາຈະເຫັນການປ່ຽນແປງອື່ນໆເພີ່ມເຕີມກັບ ແພຣດຟອມ Facebook ອີກໃນອານາຄົດ.