ກະຊວງໂຍທາ ຊີ້ແຈງການແກ້ໄຂບັນຫາເສັ້ນທາງເປ່ເພເສຍຫາຍ

ເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາເສັ້ນທາງເປ່ເພເສຍຫາຍອັນເນື່ອງມາຈາກລົດຂົນສົ່ງທີ່ບັນທຸກນໍ້າໜັກເກີນຈາກບັນດາໂຄງການກໍ່ສ້າງຂະໜາດໃຫຍ່ ແລະການຂຸດຄົ້ນບໍ່ແຮ່, ທ່ານ ງາມປະສົງ ເມືອງມະນີ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະຂົນສົ່ງ (ຍທຂ) ໄດ້ຊີ້ແຈງຕໍ່ສະມາຊິກສະພາແຫ່ງຊາດ (ສສຊ) ໃນວາລະດຳເນີນກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທື່ອທີ 5 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 28 ມິຖຸນານີ້ວ່າ: ທິດທາງໃນການແກ້ໄຂບັນຫາໄດ້ສະເໜີໃຫ້ຜູ້ປະກອບການຕ້ອງມີຊິງຊັ່ງນໍ້າໜັກລົດບັນທຸກເປັນຂອງຕົນເອງ ເພື່ອຄຸ້ມຄ້ອງນໍ້າໜັກຕາມຂໍ້ກຳນົດນໍ້າໜັກລວມສູງສຸດຂອງກະຊວງ ຍທຂ ວາງອອກເພື່ອບໍ່ໃຫ້ເສັ້ນທາງເປ່ເພເສຍຫາຍ.

ພ້ອມນັ້ນ,ກະຊວງ ຍທຂ ໄດ້ປັບປຸງກົນໄກ ແລະລະບຽບການໃນ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ນໍ້າ​ໜັກລົດ​ບັນ​ທຸກໂດຍ​ໄດ້​ເອົ​າ​ວຽກ​ງານ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ນໍ້າໜັກລົດບັນທຸກມາ​ໃຫ້​ຂະ​ແໜງ​ຂົວ​ທາ​ງຮັບ​ຜິດ​ຊອບກໍ​ຄື​ພາກ​ສ່ວນ​ຮັບ​ຜິດ​ຊອບ​ໃນ​ການ​ສ້ອມ​ແປງ ແລະບູລະ​ນະ​ຮັກ​ສາ​ທາງຫຼວງ ໂດຍ​ໃຫ້​ໂຄງ​ການ​ສ້ອມ​ແປງ ແລະບູ​ລະ​ນະ​ຮັກ​ສາ​ທາງ​ຫຼວງ​ເປັນ​ຜູ້​ຮັບ​ຜິດ​ຊອບ ແລະມີການແບ່ງຄວາມຮັບຜິດຊອບລະຫວ່າງສູນກາ​ງ ແລະທ້ອງຖິ່ນໃຫ້ຊັດເຈນ, ກໍານົດພາລະບົດບາດຂອງໜ່ວຍງານປະຈໍາສະຖານີຕິດຊັ່ງນໍ້າໜັກ ແລະປັບປຸງນິຕິກໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບສະພາບປັດຈຸບັນ. ພ້ອມນີ້ຈະ​ໄດ້​ຫັນສະ​ຖາ​ນີ​ຕິດ​ຊັ່ງ​ນໍ້າ​ໜັກ​ໃຫ້​ເປັນ​ທັນ​ສະ​ໄໝໃນ​ຂອບ​ເຂດ​ທົ່ວ​ປະ​ເທດ, ເຊິ່ງຜ່ານມາໄດ້​ເປີດນຳ​ໃຊ້​ສະ​ຖາ​ນີ​ຕິດ​ຊັ່ງນໍ້າໜັກທັນ​ສະ​ໄໝ 1 ແຫ່ງແລ້​ວ ຢູ່​ເສັ້ນ​ທາງ​ຫຼວງ​ແຫ່ງ​ຊາດR3.

ລາຍງານຂ່າວໃຫ້ຮູ້ຕື່ມວ່າ: ຜົນກະທົບຈາກການຂົນສົ່ງທີ່ບັນທຸກນໍ້າໜັກເກີນຈາກບັນດາໂຄງການກໍ່ສ້າງຂະໜາດໃຫຍ່ ແລະການຂຸດຄົ້ນບໍ່ແຮ່, ໂດຍສະເພາະຢູ່ບັນດາແຂວງທີ່ມີຊາຍແດນຕິດຈອດກັບປະເທດເພື່ອນບ້ານທີ່ເປັນເສັ້ນທາງການຂົນສົ່ງສິນຄ້າ ແລະແຮ່ທາດເຮັດໃຫ້ຕາໜ່າງທາງຫຼວງແຕ່ລະປະເພດເກີດການເປ່ເພລວມປະມານ 6.700 ກິໂລແມັດ ແລະຂົວຫັກ 79 ແຫ່ງ.

ທີ່ມາ: ປະຊາຊົນ