ກົມໂຄສະນາການທ່ອງທ່ຽວ ແລະກົມພັດທະນາການທ່ອງທ່ຽວ ກະຊວງຖະແຫລງຂ່າວ, ວັດທະນະທຳ ແລະທ່ອງທ່ຽວ ຈັດກອງປະຊຸມວິຊາການເພື່ອປຶກສາຫາລືການກະກຽມເປີດບັ້ນໂຄສະນາປີທ່ອງທ່ຽວລາວ 2024 ໃນວັນທີ 8 ມິຖູນາ 2023 ທີ່ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ ໃນຮູບແບບເຊິ່ງໜ້າ ແລະ ທາງໄກ (ໂດຍການສະໜັບສະໜູນຈາກໂຄງການພັດທະນາໂຄງລ່າງພື້ນຖານເພື່ອສົ່ງເສີມການທ່ອງທ່ຽວ ໄລຍະ 2 ADB).
ໂອກາດນີ້, ທ່ານ ຄົມ ດວງຈັນທາ ຫົວໜ້າກົມໂຄສະນາການທ່ອງທ່ຽວ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ກອງປະຊຸມວິຊາການປຶກສາຫາລືກ່ຽວກັບການກະກຽມໃຫ້ແກ່ການເປີດບັ້ນໂຄສະນາປີທ່ອງທ່ຽວລາວ 2024 ເປັນກອງປະຊຸມໜຶ່ງທີ່ມີຄວາມສຳຄັນຂອງຂະແໜງການທ່ອງທ່ຽວລາວ ເພື່ອເປີດກວ້າງລະດົມ ແນວຄວາມຄິດຂອງທຸກພາກສ່ວນໃນການສົ່ງເສີມ, ໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນທ່ອງທ່ຽວທີ່ເປັນທ່າແຮງ, ສົ່ງເສີມກິດຈະກໍາທີ່ເປັນທ່າແຮງຂອງແຕ່ລະທ້ອງຖິ່ນ ແລະ ບຸນປະເພນີອັນດີງາມຂອງປະຊາຊົນລາວບັນດາເຜົ່າໃນທົ່ວປະເທດເພື່ອກຳນົດກິດຈະກຳບັນຈຸເຂົ້າໃນປະຕິທິນປີທ່ອງທ່ຽວລາວ 2024 ໃຫ້ມີຂະບວນການຟົດຟື້ນ. ພ້ອມນີ້,ຍັງເປັນການເປີດໂອກາດໃຫ້ແກ່ຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມທັງພາກລັດ, ພາກທຸລະກິດທ່ອງທ່ຽວ ແລະທ້ອງຖິ່ນໄດ້ສົ່ງເສີມຜະລິດຕະພັນທ່ອງທ່ຽວທີ່ມີຢູ່ແລ້ວໃຫ້ຂະຫຍາຍຫລາຍຂຶ້ນ ແລະທ່າແຮງບົ່ມຊ້ອນດ້ານການທ່ອງທ່ຽວທີ່ມີຢູ່ໃນທ້ອງຖິ່ນຂອງຕົນ ເພື່ອສະເໜີເຂົ້າໃນລາຍການທ່ອງທ່ຽວ, ສ້າງລາຍການທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ມີຄວາມຫຼາກຫຼາຍ ແລະນຳໃຊ້ເສັ້ນທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ທີ່ເປັນທ່າແຮງສຳຄັນເຂົ້າໃນວຽກງານທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະປະສິດທິຜົນເພື່ອເປັນການດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວພາຍໃນ ແລະສາກົນເຂົ້າມາທ່ອງທ່ຽວໃນ ສປປ ລາວ ນັບມື້ເພີ່ມຂຶ້ນ.
ໂອກາດນີ້, ທ່ານ ນາງ ພອນມະລີ ອິນທະພົມ ກໍໄດ້ໃຫ້ຮູ້ກ່ຽວກັບທ່າອ່ຽງຂອງການທ່ອງທ່ຽວປີ 2023 ເຊິ່ງເປັນການທ່ອງທ່ຽວແບບຍືນຍົງທັງນີ້ກໍເພື່ອໃຫ້ບັນດາຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມ ໄດ້ຮ່ວມກັນກຳນົດ ບັນດາໜ້າວຽກສໍາລັບການໂຄສະນາການທ່ອງທ່ຽວລາວ ໃນປີ 2024 ຄືແນວໃດ, ຈະດຶງຈຸດຂາຍທີ່ເປັນເອກະລັກຂອງແຕ່ລະທ້ອງຖິ່ນມາໂຄສະນາດ້ວຍຮູບແບບໃດ. ຂະນະທີ່ ປີ 2023 ຜ່ານມາ ເຫັນໄດ້ວ່າ: ນັກທ່ອງທ່ຽວປະມານ 65% ຈະຮູ້ສຶກດີຂຶ້ນເມື່ອເຂົ້າພັກໂຮງແຮມທີ່ໄດ້ຮັບການຢັ້ງຢືນ ແລະ ມີກາໝາຍຄວາມຍືນຍົງ, ນັກທ່ອງທ່ຽວ 59% ມີຄວາມຕັ້ງໃຈທີ່ຈະເລືອກຜະລິດຕະພັນ ການທ່ອງທ່ຽວແບບຍືນຍົງ ແລະເປັນມິດຕໍ່ສິ່ງແວດລ້ອມ, ນັກທ່ອງທ່ຽວ 65% ຄິດວ່າການປົກປ້ອງສິ່ງແວດລ້ອມທາງທຳມະຊາດເປັນຮູບແບບການເດີນທາງທີ່ຍືນຍົງ ແລະ 43% ຂອງນັກທ່ອງທ່ຽວເລືອກກິດຈະກຳ ແລະລາຍການ ທ່ອງທ່ຽວທີ່ສົ່ງເສີມເສດຖະກິດທ້ອງຖິ່ນ.
ທີ່ມາ: ປະເທດລາວ