ວັນທີ 16 ສິງຫາ 2022 ຢູ່ຫ້ອງການຂອງສະມາຄົມ ລົດຈັກ ລາວ-ຈີນ ປະຈໍານະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໄດ້ຈັດສະເຫຼີມສະຫຼອງ ເນື່ອງໃນວັນຄົບຮອບຂອງສະມາຄົມ ດ້ວຍການເປີດກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄົບຄະນະສະມາຊິກສະມາຄົມລົດຈັກລາວ-ຈີນຄັ້ງທີ 2 ພ້ອມແຕ່ງຕັ້ງ ທ່ານ ຢິນໃຕ້ລູ ເລືອກຕັ້ງປະທານສະມາຄົມລົດຈັກລາວ-ຈີນ.
ທ່ານ ຢິນໃຕ້ລູ ປະທານສະມາຄົມ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ຕົນເອງໄດ້ຖືກເລືອກໃຫ້ເປັນປະທານສະມາຄົມຜູ້ທີ່ໜຶ່ງ,ພວກເຮົາແມ່ນໄດ້ເຮັດໄດ້ດີທີ່ສຸດແລ້ວ,ພຽງແຕ່ພວກເຮົາບໍ່ສາມາດຮັບຜິດຊອບກັບສິ່ງທີ່ເກີດຂຶ້ນໃນຜ່ານມາໄດ້, ຍ້ອນສະພາບແວດລ້ອມທົ່ວໂລກມີຄວາມບໍ່ແນ່ນອນທີ່ສຸດໃນປີຜ່ານມາ, ມີການລະບາດຂອງພະຍາດໂຄວິດຢ່າງ ຮ້າຍແຮງ ແລະອຸດສະຫະກຳລົດຈັກກຳລັງປະເຊີນກັບບົດທົດສອບທີ່ຮຸນແຮງ, ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຈາກຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງວັດຖຸດິບທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ, ການອ່ອນຄ່າຂອງສະກຸນເງິນ, ແລະການແຂ່ງຂັນທາງການຕະຫຼາດທີ່ຮຸນແຮງ,
ສະນັ້ນຈຶ່ງຂໍ ສະເໜີແນະນຳວ່າ: 1 ແມ່ນສ້າງ ຄວາມອົດທົນ, ເໜັ້ນໜັກທຸລະກິດທີ່ເປັນຕົ້ນຕໍ, ຍົກສູງຄວາມສາມາດການແຂ່ງຂັນທາງອຸດສາຫະກຳ ; 2 ເພີ່ມທະ ວີສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ແກ່ຂະແໜງການທຸລະກິດຂອງຕົນເອງ ແລະສ້າງພາບລັກທີ່ດີໃນສະພາການຄ້າ; 3 ສ້າງສາຍພົວພັນທາງດ້ານອຸດສາຫະກຳ, ອອກແຮງເພີ່ມທະວີການຮ່ວມມືຂອງສະມາຄົມ,ພົວພັນກັນໃຫ້ເລິກເຊິ່ງ ແລະເສີມສ້າງຄວາມສະໜິດສະໜົມກັນໃນສະມາຄົມ;4 ນຳໃຊ້ການປະສານງານທາງດ້ານອຸດສາຫະກຳເພື່ອເປັນວິທີໃນການເສີມຂະຫຍາຍການເຮັດວຽກທີ່ສຳຄັນຂອງສະພາການຄ້າ; 5 ໃຫ້ ອຸດທິດຕົນຕາມສະຖານະການໂດຍລວມ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍອິດທິພົນຂອງສະພາການຄ້າ; ສຸດທ້າຍໄດ້ກ່າວສະເໜີໃຫ້ເອົາໃຈໃສ່ປະຕິບັດຕາມ RCEP (ສັນຍາຄູ່ຮ່ວມມືເສດຖະກິດຮອບດ້ານພາກພື້ນ), ອຸດສາຫະກຳລົດຈັກຈີນກຳລັງປະເຊີນກັບສະພາບແວດລ້ອມການພັດທະນາທີ່ບໍ່ເຄີຍເກີດຂຶ້ນມາກ່ອນ (ການແຂ່ງຂັນ ແລະໂອກາດແມ່ນຢູ່ຮ່ວມກັນ), ຈຶ່ງຫວັງວ່າທຸກຄົນຈະສາມາດລະດົມແນວຄິດ ແລະຮ່ວມມືກັນຢ່າງຕັ້ງໜ້າ, ສ້າງສັນໄອເດຍການເຮັດວຽກ, ມີຮູບແບບການເຄື່ອນໄຫວທີ່ຫຼາກຫຼາຍ, ຂະຫຍາຍພາລະບົດບາດຂອງສະມາຄົມ, ເພື່ອສົ່ງເສີມສະມາຄົມລົດຈັກລາວ-ຈີນ ໃຫ້ບັນລຸຄວາມສຳເລັດຢ່າງຍິ່ງໃຫຍ່.
ທ່ານ ໂຈຊູເວີຍ ເລຂາທິການສະມາຄົມໄດ້ສະຫຼຸບລາຍງານວຽກງານຕໍ່ສະມາຊິກທຸກທ່ານວ່າ, ການກໍ່ຕັ້ງສະມາຄົມຂຶ້ນມາໄດ້ເຮັດໃຫ້ທຸກທ່ານມີຄວາມສາມັກຄີກັນດີ, ຜ່ານການຮ່ວມເຮັດ ວຽກນຳກັນ, ໜ່ວຍງານສະມາຊິກ ເກັບກູ້ໜີ້ສິນຄືນໄດ້ເປັນສ່ວນໃຫຍ່ແລ້ວ, ໃນຊ່ວງການລະບາດພະຍາດໂຄວິດມັນໄດ້ສົ່ງຜົນຕໍ່ສະພາບຄວາມຫຍຸ້ງຍາກທາງເສດຖະກິດ, ໄດ້ບັນເທົາແຮງກົດດັນທາງການເງິນຂອງໜ່ວຍງານຕ່າງໆ, ໄດ້ປົກປ້ອງໜ້າທີ່ການງານຂອງຄົນລາວໄດ້ມີວຽກເຮັດງານທຳເປັນສ່ວນໃຫຍ່ ແລະລີກລ້ຽງການຫວ່າງງານເພີ່ມຂຶ້ນ, ເຊິ່ງທຸກທ່ານໄດ້ອອກແຮງອຸດທິດຕົນຢ່າງເຕັມທີ່.
ທ່ານ ໂຈຊູເວີຍ ໄດ້ກ່າວໃຫ້ ເຫັນໃນບົດລາຍງານວ່າ, ສະມາຄົມຈະດຳເນີນການຄົ້ນຄວ້າວິໃຈ ເພື່ອການພັດທະນາອຸດສາຫະກຳ, ເພື່ອເປັນຂົວເຊື່ອມຕໍ່, ເຊິ່ງຖ້າບໍ່ມີການກວດສອບກໍ່ຈະມີສິດອອກຄຳເຫັນ,ສະມາຄົມໄດ້ວາງແຜນໂດຍນຳໃຊ້ໂອກາດຕ່າງໆໃນການຮຽນຮຼ້ດ້ານອຸດສາຫະກຳ,ໂດຍໄດ້ເຂົ້າພົບປະກັບໜ່ວຍງານລັດຖະບານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ, ຮຽນຮູ້ນະໂຍບາຍອຸດສາຫະກຳທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຂອງລັດ, ສະມາຄົມຈະລາຍງານຂໍ້ມູນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງທີ່ໄດ້ຮັບຈາກການກວດສອບໃຫ້ກັບໜ່ວຍງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຂອງ ລັດ, ເຜີຍແຜ່ບົດບາດຂອງວິສາຫະກິດ, ປົກປ້ອງສິດທິທີ່ຖືກຕ້ອງຕາມກົດໝາຍ ແລະຜົນປະໂຫຍດທາງອຸດສາຫະກຳ, ເພື່ອເປັນບ່ອນອີງໃຫ້ລັດຖະບານຕັດສິນໃຈ, ເພື່ອໃຫ້ຄຳແນະນຳທີ່ສົມເຫດສົມຜົນຕໍ່ກັບການວາງແຜນການພັດທະນາອຸດສາຫະກຳ, ມາດຕະຖານ ທາງດ້ານເຕັກນິກອຸດສາຫະກຳ ແລະມາດຕະຖານຄຸນນະພາບ, ນະໂຍບາຍອຸດສາຫະກຳ, ກົດລະບຽບອຸດສາຫະກຳ ແລະອື່ນໆ.
ສົ່ງເສີມວຽກງານບໍລິການທີ່ມີຄຸນນະພາບເພື່ອການພັດທະນາອຸດສາຫະກຳ, ເພີ່ມທະວີໃຫ້ຕົນເອງມີລະບຽບວິໃນທາງດ້ານອຸດສາຫະກຳ, ຮັກສາຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍຂອງທຸລະກິດ ແລະແຂ່ງຂັນຢ່າງຍຸດຕິທຳທາງ ອຸດສາຫະກຳ. ສຸດທ້າຍ ທ່ານ ໂຈຊູ ເວີຍ ໄດ້ສະແດງຄວາມຄິດເຫັນຕໍ່ການຊີ້ນຳແລະການສະໜັບສະໜູນຂອງຫົວໜ້າທີ່ກ່ຽວຂ້ອງວ່າ, ພາຍໃຕ້ຄວາມຮ່ວມມືຂອງທຸກສາຂາອາຊີບ ແລະຄວາມພະຍາຍາມຮ່ວມກັນຂອງສະມາຊິກທຸກທ່ານນັ້ນ, ສະມາຄົມມີບົດບາດສຳຄັນໃນການພັດທະນາອຸດສາຫະກຳ, ເຊິ່ງໄດ້ຮັບຜົນທີ່ແນ່ນອນ, ສະມາຄົມຈະພະຍາຍາມຈະປັບປຸງ ແລະຢຶດໝັ້ນທີ່ຈະສ້າງປະໂຫຍດໃຫ້ຫຼາຍຂຶ້ນເພື່ອການພັດທະນາອຸດສາຫະກຳລົດຈັກຈີນໃນລາວ.
ສຸດທ້າຍ, ໄດ້ລົມປຶກສາຫາລືກັນກັບບັນດາສະມາຊິກຢ່າງເຕັມທີ, ເຊິ່ງໄດ້ກ່າວເປັນເອກະພາບກັນວ່າພວກເຮົາຜູ້ປະກອບການລົດຈັກຈີນຄວນສະແດງຄວາມແຂງແກ່ນຕາມຄວາມເໝາະສົມ, ສະມາຊິກທຸກທ່ານໄດ້ຕັດສິນໃຈທີ່ຈະຮ່ວມກັນສ້າງສະພາບແວດລ້ອມທາງທຸລະກິດໂດຍລວມ ແລະອຸດສາຫະກຳແບບຍືນຍົງ, ພ້ອມກັນຕໍ່ຕ້ານການແຂ່ງຂັນທີ່ໂຫດຮ້າຍຕໍ່ກັນ, ຕ້ອງມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສັງຄົມສຳລັບສິ່ງທີ່ຕ້ອງຈ່າຍ ແລະສິ່ງທີ່ສາມາດຈ່າຍໄດ້, ຮ່ວມກັນສ້າງ ແລະຮັກສາພາບລັກ “ການປະສິດສ້າງຂອງຈີນ” ທີ່ດີໃນຕະຫຼາດປະເທດລາວ,ເພື່ອຢຶດໝັ້ນພັດທະນາເສດຖະກິດຂອງລາວ ແລະຈີນໃຫ້ເຂັ້ມແຂງ, ແລະຮ່ວມກັນສ້າງມິດຕະພາບ ລາວ-ຈີນ ໃຫ້ຍືນຍາວ